Balíková zásielka, hmotnosť do 20 kg
- Zmyslom nižšie uvedeného návodu je vrátenie plnej sumy klientovi za tovar, ktorý mu nevyhovuje napr. pri odstúpení od zmluvy resp. v prípade reklamácie odoslanie tovaru na opravu. Tovar, ktorý je pre Vás nevyhovujúci (farba, výkon, iné očakávania a pod. okrem technickych zavad), môže pre iného zákazníka spĺňáť všetky požiadavky. Tovar zasielame v originálnom balení vsetkym klinetom a preto, ak je obal poskodeny alebo inac znehodnoteny vznikaju dodatocne naklady na jeho zabalenie, ktore nasledne hradí klient (znizenie vratenej sumy), ktory tetno obal znehodonotil. Taktiez, nový tovar, ktory je zasielany do servisu, kvoli technickej chybe, musi byt odosielany v originalnom balení.
- Tovar, ktorý je predmetom vrátenia, vrátane originálneho príslušenstva, výplní (polystyrénová výplň, fólie) a uložte do originálneho obalu, v ktorom Vám bol tovar doručený. Produkt v originalnom obale zabaľte do ochrannej fólie prípadne ho vložte do vačšieho ochranného kartónového obalu.
- Adresu, na ktorú tovar doručujete vytlačte/napíšte na štítok/papier a ten nalepte na strečovú fóliu resp. ochranný kartónový obal (nie na originálny obal tovaru). Na štítok možete uviesť aj RMA číslo, viď info nižšie.
- Pridelené RMA číslo tzv. číslo reklmácie vytlačte prípadne čitateľne napíšte na štítok/papier a nalepte ho na balík na ochrannú fóliu resp. na ochranný kartónový obal, v ktorom je balík zabalený na viditeľné miesto prípadne ho vložte dovnútra balíka (nie na originálny obal/krabicu výrobku).
- Na originálny obal výrobku prosím nepíšte ani nelepte žiadnu adresu, ani RMA číslo a pod. Poškodzujete tým obal výrobku a znižujete tak hodnotu tovaru, ktorú si v zmysle obchodných podmienok, reklamačných podmienok a platnej legislatívy, môžeme nárokovať k náhrade. Dodržaním vyššie uvedeného sa vyhnete uplatneniu nároku na náhradu vzniknutej škody.
- POZOR ! Nepoškodzujte originálny obal produktu, za poškodenie sa pokladá aj písanie a lepenie roznych šitkov, paierov, nálepiek . Zásielky bez RMA čísla nebudú akceptované a budú vrátené na adresu odosielateľa.
Paletová zásielka
Ak Vám bol tovar doručený na palete, je potrebné vrátiť tovar rovnakým spôsobom. Postupujte prosím
- Tovar je potrebné uložiť do originálneho obalu/kartónu. Tovar s originalnym obalom uložte na paletu, celý zaistite stretch fóliou a sťahovacou páskou, aby bol pri preprave stabilný. anedošlo pri preprave k jeho poškodeniu.
- Pridelé RMA číslo (číslo reklamácie) vytlačte a nalepte na strečovú fóliu na viditeľné miesto alebo vložte dovnútra. Ak nemáte možnosť tlače, napíšte RMA číslo na papier a ten nalepte napr. transparentnou lepiacou paskou, alebo ho umiestnite do vnútra obalu tpovaru.
- Adresu na ktorú tovar doručujete vytlačte/napíšte rovanko ako v prípade RMA čísla na papier a ten nalepte na strečovú fóliu.
- Na originálny obal výrobku prosím nepíšte ani nelepte žiadnu adresu, ani RMA číslo a pod. Poškodzujete tým obal výrobku a znižujete tak hodnotu tovaru, ktorú si v zmysle obchodných podmienok, reklamačných podmienok a platnej legislatívy, môžeme nárokovať k náhrade. Dodržaním vyššie uvedeného sa vyhnete uplatneniu nároku na náhradu vzniknutej škody.
- POZOR ! Nepoškodzujte originálny obal produktu, za poškodenie sa pokladá aj písanie a lepenie roznych šitkov, paierov, nálepiek . Zásielky bez RMA čísla nebudú akceptované a budú vrátené na adresu odosielateľa.