Menu
Košík

FAQ - často kladené otázky

Tovar môžete objednať nižšie uvedenými spôsobmi

  • v našom internetovom obchode okbeauty.sk
  • emailom: info@okbeauty.sk
  • telefonicky: +421 948 448 005

Najbežnejší a najjednoduchší spôsob objednania tovaru je prostredníctvom nášho internetového obchodu. Ak však z nejakého dôvodu uprednostňujete zadať objednávku e-mailom prípadne telefonicky, pripravte si prosím nasledujúce informácie, ktoré k úspešnému vybaveniu vašej objednávky budeme potrebovať. 

Požadované údaje:

  • Meno a priezvisko
  • Fakturačná adresa
  • Doručovacia adresa (ak je iná ako fakturačná adresa)
  • Telefónny kontakt, na ktorom ste zastihnuteľný
  • e-mailová adresa
  • spôsob doručenia (kuriér, alebo osobný odber - Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji)
  • spôsob platby (dobierka, prevodný príkaz, hotovosť - len osobný odber)
  • zoznam produktov, ktoré si objednávate (názov tovaru + SKU kód tovaru)

Objednať tovar si môžete aj odoslaním objednávky na e-mailovú adresu info@okbeauty.sk, prípadne nás kontaktovať na tel. čísle +421 948 448 005 a spraviť objednávku telefonicky.

Požadované údaje, pri e-mailovej a telefonickej objednávke:

  • Meno a priezvisko
  • Fakturačná adresa
  • Doručovacia adresa (ak je iná ako fakturačná adresa)
  • Telefónny kontakt, na ktorom ste zastihnuteľný
  • e-mailová adresa
  • spôsob doručenia (kuriér, alebo osobný odber - Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji)
  • spôsob platby (dobierka, prevodný príkaz, hotovosť - len osobný odber)
  • zoznam produktov, ktoré si objednávate (názov tovaru + SKU kód tovaru)

Tovar, ktorý je možné v zákonom stanovenej 14 dňovej lehote vrátiť je potrebné doručiť k nám na adresu internetového obchodu:

Wolfert, s.r.o.
(reklamácia)
Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji
tel. 0948 448 005.

Spolu s tovarom, ktorý chcete vrátiť je potrebné doručiť sprievodný list resp. vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, spolu s originálnym daňovým nadobúdacím dokladom (faktúra).

Ak si prajete sumu použiť priamo na uhradenie vašej inej objednávky, uveďte prosím, že si prajete zaplatenú sumu čerpať vo forme kreditu.

Tovar je potrebné vrátiť v stave, v akom ste ho preberali teda v nepoškodenom originálnom obale , nepoškodený, čistý bez zjavných známok používania resp. opotrebenia so všetkými dodanými súčasťami vrátane dokumentácie ako návod na obsluhu, záručný list a pod ak boli dodané.

Spotrebiteľ, v tomto prípade (kupujúci, je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzaním so zakúpeným tovarom inak, než bolo nevyhnutné za účelom zistenia, či vám daný tovar vyhovuje. Ak už originálny obal nemáte, prípadne je poškodený, odstúpiť od zmluvy je možné, avšak v závislosti od stavu v akom nám tovar ako celok vrátite si predajca vyhradzuje právo pristúpiť k úprave ceny tovaru, vzhľadom na zníženie jeho hodnoty.

Ak nám vrátite tovar bez zjavných známok používania a opotrebenia v originálnom obale s kompletným príslušenstvom, vrátime Vám plnú sumu, ktorú ste nám pri kúpe tovaru zaplatili.

Žiať, nie každý tovar po jeho otvorení je možné vrátiť a využiť tak v prípade nepokojnosti právo odstúpenie od zmluvy.

Príkladom môže byť napr. nákup parfému, potravín, dermarolleru teda takých tovarov, ktoré sú predmetom osobnej spotreby ako napr. hygienicky balené tovary, ktoré po porušení originálneho obalu už nespĺňajú podmienku hygienického obalu a preto takýto tovar nie je možné vrátiť.

V prípade odstúpenia od zmluvy, možné do 14 dní, Vám peniaze vrátime na Vami požadovaný bankový účet resp. v prípade ak ste objednávku uhrádzali platobnou kartou požiadame banku aby Vám uhradenú čiastku vrátila späť na kartu, ktorou bola objednávka uhradená.

Po doručení tovaru k nám na adresu Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji, bude skontrolovaný naším pracovníkom a ak je všetko v poriadku, platba Vám bude poukázaná najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.

Číslo účtu v tvare IBAN je potrebné vyplniť v ozname o odstúpení od zmluvy, bol Vám zaslaný spolu s objednávkou, prípadne si ho môžete stiahnuť na tomto odkaze, odstúpenie od zmluvy.

Áno, ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ruší sa tým aj tzv. darovacia zmluva na darčekový produkt a spolu so zakúpeným tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.

Ak zistíte pri preberaní zásielky od kuriéra, že zásielka je poškodená a napriek tomu sa ju rozhodnete prevziať, keďže nie vždy musí byť nevyhnutne poškodený aj obsah zásielky, je potrebné s kuriérom o tom pri preberaní spísať protokol o prevzatí zásielky s výhradou, ako výhradu uviesť rozsah poškodenia zásielky a spísaný protokol aj zásielku si zdokumentovať napr. mobilným telefónom.

Následne je potrebné nás najneskôr do 48 hodín o tom písomne informovať. Stačí zaslať nám zaslať na emailovú adresu info@okbeauty.sk správu s číslom Vašej objednávky a kópiou preberacieho protokolu spísaného kuriérom, že ste prevzali od kuriéra poškodenú zásielku.

Upozornenie: Po 48 hodinách nebudú žiadne výhrady k prípadným poškodeniam na doručenom tovare, ktoré mohli vzniknúť poškodením pri preprave zásielky z našej strany brané do úvahy a akceptované.

Vašu zásielku môže vyzdvihnúť, preziať aj iná Vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

Platba kartou
Pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke vopred prostredníctvom platobnej brány CardPay, ktorú sprostredkováva Tatra banka, a.s.

Bankový prevod
Po potvrdení objednávky vám bude doručený automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky, v opačnom prípade si vyhrazdujeme právo považovať Vašu objednávku za zrušenú. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar vám budeme expedovať/zabezpečovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy. Pri tomto spôsobe platby navyše získate priamu zľavu z vašej objednávky za zvolený spôsob platby.

Dobierka
Za tovar zaplatíte v hotovosti pri preberaní pracovníkovi kuriérskej služby. Poplatok účtovaný za dobierku je 1,00 EUR

V hotovosti
Za tovar zaplatíte v hotovosti pri preberaní. (platí len pri osobnom odbere v Ivanke pri Dunaji).

PayPal

Pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza celú sume za tovar uvedený v elektronickej objednávke vopred prostredníctvom celosvetovej platobnej brány PayPal.

QUATRO (splátkový predaj) - pripravujeme, už čoskoro

Pri tomto spôsobe platby po dokončení objednávky budete presmerovaný na web stránku splátkovej spoločnosti QUATRO, kde vyplníte žiadosť. Spoločnosť QUATRO vašu žiadosť posúdi a vyrozumie zúčastnené strany, teda Vás ako žiadateľa a nás ako predajcu o schválení resp. zamietnutí vašej žiadosti. V prípade, že vaša žiadosť bude spoločnosťou QUATRO schválená, táto za vás uhradí sumu objednávky a vy budete na základe splátkového kalendára požičanú čiastku splácať splátkovej spoločnosti QUATRO, ktorú prevádzkuje Všeobecná úverová banka, a.s.

Pri zadaní objednávky prostredníctvom nášho internetového obchodu okbeauty.sk sa Vám po vložení produktov do košíka a vyplnení adresy pre doručenie sa Vám zobrazí poštovné. Poštovné závisí aj od celkovej hmotnosti zásielky a cieľovej adresy pre doručenie (dbajte prosím na správnosť PSČ). Pri menších zásielkách do hmotnosti 3 kg je poštovné 2,90 EUR.

Pri objednávke nad 100 EUR je poštovné pri zásielkách s hmotnosťou do 20 kg zadarmo.

Ak si v našom internetovom obchode registrujete, teda vytvoríte si tak zákaznícky účet, budete mať vždy po prihlásení dsa o svojho účtu k dispozícii históriu vašich objednávok, nastavenia adresy a iné ďalšie nastavenia účtu.

Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych od jeho zakúpenia.

Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, nakoľko nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a výrobky stále zdokonaľovať.

Podrobné podmienky pre odstúpenie od zmluvy nájdete v čl. VI našich obchodných podmienok. Pokiaľ máte tovar zakúpený ako živnostník alebo iná právna forma spoločnosti, vychádzame v ústrety aj v takomto prípade, avšak vyhradzujeme si právo o konkrétnom prípade rozhodnúť individuálne na základe nášho posúdenia.

V prípade že si v objednávke zvolíte spôsob platby prevodným príkazom, je potrebné úhradu realizovať bezodkladne, tak aby bola v prospech nášho účtu pripísaná najneskôr do 2 pracovných dní.
V prípade, že úhrada nie je pripísaná v prospech nášho účtu v stanovenej lehote, je to považované, že o objednaný tovar nemáte záujem a takáto objednávka môže byť automaticky, bez predchádzajúceho upozornenia zrušená.

Objednaný tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou resp. v prípade osobného odberu si tovar vyzdvihnete sami.

Naše zásielky pre nás prepravujú a Vám doručujú nasledovné kuriérske spoločnosti:

Každá z vyššie uvedených kuriérskych spoločností doručuje zásielky spravidla nasledujúci pracovný deň od vyzdvihnutia zásielky v našom sklade. O odoslaní zásielky budete nami informovaný zaslaním e-mailovej správy.

O termíne doručenia Vás bude vopred informovať e-mailom na e-mailovej adrese, ktorú ste uviedli vo vašej objednávke aj kuriérska spoločnosť. Obsahom oznámenia je aj číslo vašej zásielky pre jej online sledovanie.

Pred samotným doručením Vás bude pracovník kuriérskej spoločnosti telefonicky kontaktovať.

V prípade ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si priamo s kuriérom, prípadne na zákazníckej linke kuriérskej spoločnosti dohodnúť náhradný termín doručenia, prípadne aj zmeniť adresu doručenia v rámci danej spádovej oblasti.

Pri reklamácii, vrátení, výmene tovaru, alebo odoslania tovaru do servisu zabezpečuje prepravu tovaru (kuriérska služba, pošta) každá zo zúčastnených strán vo vlastnej réžii na vlastné náklady. Teda prepravné náklady súvisiace s odoslaním tovaru obchodníkovi znáša kupujúci a prepravné náklady na odoslanie tovaru späť k zákazníkovi znáša obchodník, pritom nezáleží či sa jedná o reklamáciu, alebo vrátenie tovaru v rámci záručnej, alebo po záručnej dobe.

Ide o rovnaký princíp, ako keď si tovar zakúpime v kamennej predajni a na tovare sa vyskytne skrytá závada, je potrebné zakúpený tovar doručiť predajcovi na reklamáciu, alebo výmenu späť do kamennej predajne/servisu. Náklady súvisiace s doručením tovaru späť ako napr. benzín, lístok na autobus a pod. nám však predajca nepreplatí.

Na našej stránke okbeauty.sk uvádzame pri každom produkte informáciu o skladovej dostupnosti tovaru.

Skladová dostupnosť:

  • skladom
    Tovar máme u nás na sklade (min. 1 ks) a je možné ho odoslať nasledujúci pracovný deň. Aktuálne neuvádzame, koľko ks je práve na sklade a tak môže nastať situácia, keď si napr. objednáte 2 a viac kusov a skladom je práve 1 ks. V takomto prípade Vás budeme kontaktovať, či si prajete odoslať 1 ks, alebo môžete počkať spravidla 3-7 prac. dní na ďaľší ks, ktorý pre Vás objednáme u dodávateľa.
  • 3-7 dní
    Tovar je na sklade u dodávateľa a jeho odoslanie od nás smerom k Vám je spravidla 3 až 7 pracovných dní od nasledujúceho pracovného dňa po zadaní objednávky

  • aktuálne vypredané
    Tovar je momentálne vypredaný a nie je možné ho objednať, teda vložiť do košíka

  • iné napr. od 8.7.2020, na objednávku
    Tovar bude s najväčšou pravdepodobnosťou dostupný od uvedeného termínu resp. podľa uvedenej textovej informácie

Z vyššie uvedeného vyplýva, že ak vaša objednávka bude obsahovať kombináciu produktov s dostupnosťou skladom3-7 dní, bude vaša objednávka odoslaná až po naskladnení všetkých objednaných položiek, teda v limite 3-7 pracovných dní.

Ak si napr. nemôžete dovoliť čakať a pomohlo by Vám objednávku rozdeliť, objednávku Vám rozdelíme na 2 objednávky. Objednávku s položkami skladom Vám odošleme nasledujúci pracovný deň a ostatné položky s dostupnosťou 3-7 prac. dní Vám odošleme po naskladnení v uvedenom limite. Nevýhodou môže byť, že Vám bude účtovaná 2x doprava, teda za každú objednávku.

Doručenie objednávky na presný dátum a čas štandardne neposkytujeme,.

V prípade záujmu je však možné sa na presnom doručení individuálne dohodnúť. V prípade záujmu nás pre stanovanie ceny za presné doručenie (miesto, dátum, čas) kontaktujte na info@okbeauty.sk.

V prípade, že niektorý z výrobkov, ktorý ste zakúpili u nás nefunguje úplne správne, postupujte nasledovne:

  1. Pripravte si nasledovné údaje:
    • dátum objednávky
    • číslo objednávky
    • názov reklamovaného tovaru
    • model, alebo kód tovaru
    • popis pravdepodobnej chyby
  2. Vyplňte a odošlite online reklamačný formulár
  3. K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu. Ak máte príslušenstvo, dodajte aj to. Môže byť príčinou poruchy, alebo nevyhnutné pre riadne otestovanie prístroja.
  4. K reklamácii originálny obal nie je potrebný, ale je vhodný na jeho prenášanie, aby sa tovar nepoškodil. Ak ho nemáte, vhodne zabaľte tovar tak, aby sa počas nepoškodil. Za poškodenie tovaru počas prepravy k nám nezodpovedáme. 
  5. Reklamovaný tovar odošlite kuriérom na adresu:
    Wolfert, s.r.o.
    (reklamácia)
    Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji
    tel.: 0948 448 005

Reklamácie riešime v čo možno najkratšom termíne, podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 pracovných dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.

Ak ste fyzická osoba (nie podnikateľ, teda nemáte pridelené tzv. IČO) podľa občianskeho zákonníka sa na zakúpený tovar vzťahuje 2 ročná záručná doba. V prípade ak ste fyzická osoba (podnikateľ) resp.právnická osoba (teda máte pridelené tzv. IČO), v takom prípade sa na Vás vzťahuje vzťahuje v tomto zmysle obchodný zákonník SR a na zakúpený tovar máte záručnú dobu 1 rok. Pri posudzovaní či, platnosti záručnej doby sa berie do úvahy dátum vystavenia daňového nadobúdacieho dokladu.

Ak Vám nevyhovuje zakúpený tovar, môžete nám ho do 30 dní vrátiť. Za tovar, ktorý nám vrátite Vám vystavíme poukážku, ktorú môžete opätovne použiť na nákup na okbeauty.sk prípadne ju darovať.

Tovar je potrebné doručiť k nám na adresu Wolfert,s.r.o., Nádražná 39, 90027 Ivanka pri Dunaji, tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale so všetkým príslušenstvom, nesmie vykazovať zjavné známky používania alebo opotrebenia.

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený a musí byť vrátený spolu s kompletným príslušenstvom v originálnom obale.

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodborným zásahom pri používaní alebo zanedbaním starostlivosti a údržby tovaru napr. mechanické poškodenie spôsobné zákazníkom, vady spôsobené nedodržaním návodu na používanie, chyby spôsobené nesprávnym použitím na iný než stanovený účel a pod.

Zákonná záručná doba sa nevzťahuje napr. na:

  • tovar určený na jedno použitie s povahou osobnej spotreby (derma-rollery, kozmetické prípravky, rukavice, rúška, uteráky a pod.)
  • v prípadoch zanedbania údržby napr. zanesenie otočných častí brúsky na nechty (starostlivosť, údržba brúsky na nechty)
  • mechanické závady na zariadeniach, okrem tých ktoré boli zistené bezprostredne po dodaní tovaru (praskliny, poškodené káble, zlomené konektory a pod.)

V prípadoch na ktoré sa nevzťahuje zákonná záručná doba Vám servis/opravu zariadenia, po posúdení servisným technikom, zabezpečíme ako platený úkon.

   

Aby sme zabezpečili maximálnu funkcionalitu tejto stránky, používame na našich stránkach cookies v súlade s platnou legislatívou. Ochrana údajov.

Tento produkt je aktuálne vypredaný.
Zanechajte nám prosím Vašu e-mailovú adresu a my Vás budeme e-mailom informovať, keď bude tento produkt opäť dostupný.

E-mail