Menu
Košík

Odstúpenie od zmluvy

Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, nakoľko nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a výrobky stále zdokonaľovať. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v čl. 8 našich obchodných podmienok. Pokiaľ máte tovar zakúpený ako podnikateľ alebo firma, vychádzame v ústrety aj v takomto prípade, avšak vyhradzujeme si právo o konkrétnom prípade rozhodnúť individuálne na základe nášho posúdenia.

Ako mám tovar vrátiť?
Tovar je potrebné doručiť na adresu: Wolfert, s.r.o. - reklamácie, Nádražná 39, Ivanka pri Dunaji, Slovensko, tel. +421 948 448 005. K tovaru prosím priložte sprievodný list resp. vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, spolu s originálnym daňovým nadobúdacím dokladom (faktúra).
Ak si prajete sumu použiť priamo na uhradenie novej objednávky, uveďte prosím, že si prajete zaplatenú sumu čerpať vo forme kreditu. 

Môžem vrátiť akýkoľvek druh tovaru?
Žiať, nie každý tovar po otvorení je možné vrátiť a teda využiť právo odstúpiť od zmluvy. Príkladom môže byť nákup napr. parfému, potravín, tovar ktorý je predmetom osobnej spotreby ako napr. hygienicky balené tovary, ktoré po porušení originálneho obalu už nespĺňajú podmienku hygienického obalu a takýto tovar už nemožno vrátiť.

Kedy dostanem späť platbu?
Platby sa snažíme vždy vrátiť v čo najkratšom možnom termíne, najneskôr je to však do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy v prípade, že nám bol tovar vrátený.

Musím tovar vrátiť v pôvodnom obale?
Tovar sa prosím snažte vždy vrátiť v stave, v akom ste ho preberali teda v originálnom obale, nepoškodený, čistý, bez známok používania a opotrebenia s kompletnou dokumentáciou. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania so zakúpeným tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Ak originálny obal už nemáte, prípadne je poškodený, odstúpiť od zmluvy môžete, avšak v závislosti od stavu v akom nám tovar ako celok vrátite môžeme pristúpiť k zníženiu ceny tovaru. Ak nám vrátite tovar bez zjavných známok používania a opotrebenia v originálnom obale, vrátime Vám plnú sumu, ktorú ste nám zaplatili pri zakúpení tovaru.

Ak som k dostal k zakúpenému produktu darček, musím ho tiež vrátiť?
Áno, ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ruší sa tým aj tzv. darovacia zmluva na darčekový produkt a spolu so zakúpeným tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.

Aby sme zabezpečili maximálnu funkcionalitu tejto stránky, používame na našich stránkach cookies v súlade s platnou legislatívou. Ochrana údajov.