Menu
Košík

FAQ - často kladené otázky

Tovar môžete objednať nižšie uvedenými spôsobmi

  • v našom internetovom obchode okbeauty.sk
  • emailom: info@okbeauty.sk
  • telefonicky: +421 948 448 005

Najbežnejší a najjednoduchší spôsob objednania tovaru je prostredníctvom nášho internetového obchodu. Ak však z nejakého dôvodu uprednostňujete zadať objednávku e-mailom prípadne telefonicky, pripravte si prosím nasledujúce informácie, ktoré k úspešnému vybaveniu vašej objednávky budeme potrebovať. 

Požadované údaje:

  • Meno a priezvisko
  • Fakturačná adresa
  • Doručovacia adresa (ak je iná ako fakturačná adresa)
  • Telefónny kontakt, na ktorom ste zastihnuteľný
  • e-mailová adresa
  • spôsob doručenia (kuriér, alebo osobný odber - Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji)
  • spôsob platby (dobierka, prevodný príkaz, hotovosť - len osobný odber)
  • zoznam produktov, ktoré si objednávate (názov tovaru + SKU kód tovaru)

Objednať tovar si môžete aj odoslaním objednávky na e-mailovú adresu info@okbeauty.sk, prípadne nás kontaktovať na tel. čísle +421 948 448 005 a spraviť objednávku telefonicky.

Požadované údaje, pri e-mailovej a telefonickej objednávke:

  • Meno a priezvisko
  • Fakturačná adresa
  • Doručovacia adresa (ak je iná ako fakturačná adresa)
  • Telefónny kontakt, na ktorom ste zastihnuteľný
  • e-mailová adresa
  • spôsob doručenia (kuriér, alebo osobný odber - Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji)
  • spôsob platby (dobierka, prevodný príkaz, hotovosť - len osobný odber)
  • zoznam produktov, ktoré si objednávate (názov tovaru + SKU kód tovaru)

Tovar, ktorý je možné v zákonom stanovenej 14 dňovej lehote vrátiť je potrebné doručiť k nám na adresu internetového obchodu:

Wolfert, s.r.o.
(reklamácia)
Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji
tel. 0948 448 005.

Spolu s tovarom, ktorý chcete vrátiť je potrebné doručiť sprievodný list resp. vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, spolu s originálnym daňovým nadobúdacím dokladom (faktúra).

Ak si prajete sumu použiť priamo na uhradenie vašej inej objednávky, uveďte prosím, že si prajete zaplatenú sumu čerpať vo forme kreditu.

Tovar je potrebné vrátiť v stave, v akom ste ho preberali teda v nepoškodenom originálnom obale , nepoškodený, čistý bez zjavných známok používania resp. opotrebenia so všetkými dodanými súčasťami vrátane dokumentácie ako návod na obsluhu, záručný list a pod ak boli dodané.

Spotrebiteľ, v tomto prípade (kupujúci, je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzaním so zakúpeným tovarom inak, než bolo nevyhnutné za účelom zistenia, či vám daný tovar vyhovuje. Ak už originálny obal nemáte, prípadne je poškodený, odstúpiť od zmluvy je možné, avšak v závislosti od stavu v akom nám tovar ako celok vrátite si predajca vyhradzuje právo pristúpiť k úprave ceny tovaru, vzhľadom na zníženie jeho hodnoty.

Ak nám vrátite tovar bez zjavných známok používania a opotrebenia v originálnom obale s kompletným príslušenstvom, vrátime Vám plnú sumu, ktorú ste nám pri kúpe tovaru zaplatili.

Žiať, nie každý tovar po jeho otvorení je možné vrátiť a využiť tak v prípade nepokojnosti právo odstúpenie od zmluvy.

Príkladom môže byť napr. nákup parfému, potravín, dermarolleru teda takých tovarov, ktoré sú predmetom osobnej spotreby ako napr. hygienicky balené tovary, ktoré po porušení originálneho obalu už nespĺňajú podmienku hygienického obalu a preto takýto tovar nie je možné vrátiť.

V prípade odstúpenia od zmluvy, možné do 14 dní, Vám peniaze vrátime na Vami požadovaný bankový účet resp. v prípade ak ste objednávku uhrádzali platobnou kartou požiadame banku aby Vám uhradenú čiastku vrátila späť na kartu, ktorou bola objednávka uhradená.

Po doručení tovaru k nám na adresu Wolfert, s.r.o., Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji, bude skontrolovaný naším pracovníkom a ak je všetko v poriadku, platba Vám bude poukázaná najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.

Číslo účtu v tvare IBAN je potrebné vyplniť v ozname o odstúpení od zmluvy, bol Vám zaslaný spolu s objednávkou, prípadne si ho môžete stiahnuť na tomto odkaze, odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych od jeho zakúpenia.

Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, nakoľko nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a výrobky stále zdokonaľovať.

Podrobné podmienky pre odstúpenie od zmluvy nájdete v čl. VI našich obchodných podmienok. Pokiaľ máte tovar zakúpený ako živnostník alebo iná právna forma spoločnosti, vychádzame v ústrety aj v takomto prípade, avšak vyhradzujeme si právo o konkrétnom prípade rozhodnúť individuálne na základe nášho posúdenia.

Áno, ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ruší sa tým aj tzv. darovacia zmluva na darčekový produkt a spolu so zakúpeným tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.

Ak zistíte pri preberaní zásielky od kuriéra, že zásielka je poškodená a napriek tomu sa ju rozhodnete prevziať, keďže nie vždy musí byť nevyhnutne poškodený aj obsah zásielky, je potrebné s kuriérom o tom pri preberaní spísať protokol o prevzatí zásielky s výhradou, ako výhradu uviesť rozsah poškodenia zásielky a spísaný protokol aj zásielku si zdokumentovať napr. mobilným telefónom.

Následne je potrebné nás najneskôr do 48 hodín o tom písomne informovať. Stačí zaslať nám zaslať na emailovú adresu info@okbeauty.sk správu s číslom Vašej objednávky a kópiou preberacieho protokolu spísaného kuriérom, že ste prevzali od kuriéra poškodenú zásielku.

Upozornenie: Po 48 hodinách nebudú žiadne výhrady k prípadným poškodeniam na doručenom tovare, ktoré mohli vzniknúť poškodením pri preprave zásielky z našej strany brané do úvahy a akceptované.

Vašu zásielku môže vyzdvihnúť, preziať aj iná Vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

Pri zadaní objednávky prostredníctvom nášho internetového obchodu okbeauty.sk sa Vám po vložení produktov do košíka a vyplnení adresy pre doručenie (dbajte na správnosť PSČ) zobrazí poštovné, ktoré závisí aj od celkovej hmotnosti zásielky.

Od určitej ceny je poštovné pri zásielkách do hmotnosti 20 kg zadarmo.

Ak si v našom internetovom obchode registrujete, teda vytvoríte si tak zákaznícky účet, budete mať vždy po prihlásení dsa o svojho účtu k dispozícii históriu vašich objednávok, nastavenia adresy a iné ďalšie nastavenia účtu.

Platba kartou
Pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedený v elektronickej objednávke vopred prostredníctvom platobnej brány CardPay, ktorú sprostredkováva Tatra banka, a.s.

Bankový prevod
Po potvrdení objednávky vám bude doručený automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do piatich pracovných dní po potvrdení objednávky, v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy.

Dobierka
Za tovar zaplatíte v hotovosti pri preberaní pracovníkovi kuriérskej služby

V hotovosti
Za tovar zaplatíte v hotovosti pri preberaní. (platí len pri osobnom odbere v Ivanke pri Dunaji)

PayPal

Pri tomto spôsobe platby kupujúci uhrádza celú sume za tovar uvedený v elektronickej objednávke vopred prostredníctvom celosvetovej platobnej brány PayPal.

QUATRO (splátkový predaj) - pripravujeme, už čoskoro

Pri tomto spôsobe platby splátková spoločnosť QUATRO za Vás po schválení žiadosti, uhradí sumu objednávky za Vás a vy budete na základe splátkového kalendára požičanú čiastku splácať prostredníctvom služby QUATRO, ktorú prevádzkuje Všeobecná úverovabanka, a.s.

Objednaný tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou resp. v prípade osobného odberu si tovar vyzdvihnete sami.

Naše zásielky pre nás prepravujú a Vám doručujú nasledovné kuriérske spoločnosti:

  • Slovak Parcel Service - balíky menších rozmerov do hmotnosti 40 kg
  • Geis - balíky resp. tovar väčších rozmerov na paletách s hmotnosťou nad 40 kg

Každá z vyššie uvedených kuriérskych spoločností doručuje zásielky spravidla nasledujúci pracovný deň od vyzdvihnutia zásielky v našom sklade. O odoslaní zásielky budete nami informovaný zaslaním e-mailovej správy.

O termíne doručenia Vás bude vopred informovať e-mailom na e-mailovej adrese, ktorú ste uviedli vo vašej objednávke aj kuriérska spoločnosť. Obsahom oznámenia je aj číslo vašej zásielky pre jej online sledovanie.

Pred samotným doručením Vás bude pracovník kuriérskej spoločnosti telefonicky kontaktovať.

V prípade ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si priamo s kuriérom, prípadne na zákazníckej linke kuriérskej spoločnosti dohodnúť náhradný termín doručenia, prípadne aj zmeniť adresu doručenia v rámci danej spádovej oblasti.

   

Aby sme zabezpečili maximálnu funkcionalitu tejto stránky, používame na našich stránkach cookies v súlade s platnou legislatívou. Ochrana údajov.